zuidafrika2018.reismee.nl

Dag 4

Gisteren na de game drive super gegeten , in een boma. Hier zijn maar 5 luxe lodges, dus maar 5 tafels in de kring.

Vanmorgen vroeg gewerkt ( 05:00)voor de game drive. Helaas Helene kon  niet mee

ze had erge hoofdpijn. Om 05:30 in de auto gestapt op weg naar weer een mooie Safari. Vandaag het eerst wat we tegen kwamen waren 2 neushorens, Impala en Kudu's  zijn we regelmatig. Toen nog even terug gegaan naar de plaats waar we gisteren de luipaard hebben gespot. Jahoor we zagen hem Lopen vlakbij de boom waar hij gisteren in zat. In de boom hing nog een stuk van zijn prooi (Impala)

Helaas niet vast kunnen legen hij was goed verscholen  tussen de struiken.

We kwamen  wederom een big olifant tegen deze deed wat je normal alleen op tv ziet, hij duuwde binnendoor een pars seconde een boom om,ongelofelijk hoe sterk deze

beste zijn. Vervolgens kregen de ranger te horen dat er weer Leeuwen gespot waren. Als een raket,zal mogelijk, op naar de Leeuwen. Jahoor 4 mannetjes leeuwen, super weer. Tussen door nog even een office pauze en toen weer verder. Nog even een stop gemaakt , wij mochten uit de auto voor een wandeling naar de Nijlpaarden, ook super om te zien.

Voor Helene nog even massage geregeld,hoop dat het helpt voor wbt haar hoofdpijn.

16:30 weer een game drive.