zuidafrika2018.reismee.nl

Mlilwane beehive village

Swaziland. 6 nov.

Vanmorgen vroeg vertrokken richting Swaziland na een perfect ontbijt.

Wat is zuid Afrika toch mooi. De meeste mensen denken dat het alleen dor en droog is maar het tegendeel is waar. De route was wat langer dan verwacht maar dat komt helaas door de douane, wat zijn die lui zeg. We kwamen bij de grens van zuid Afrika en Swaziland aan,nergens een bord van hoe of wat. We reden de grens over bij zuid Afrika en niemand hield ons tegen, rijden maar zei de ambtenaar op zijn luie stoel. Toen naar de douane van Swaziland , was nog luier dan de andere. We dachten al de papieren te hebben maar helaas. We werden terug gestuurd naar zuid Afrika om een stempel te halen. Terug met de stempel wij weer naar het zelfde loket, kon geen lachje af.

Hup naar het volgende loket , moesten natuurlijk tol betalen.

Na ongeveer een half uur rijden in Swaziland kwamen we bij Mlilwane beehive village aan. Zag er leuk uit totdat we ons hutje zagen. Helene vroeg gelijk aan mij voor een up grade Dit was zeker geen luxe. Zie de foto's. Zijn lekker gaan lunchen. Tot onze ergenis is het gaan regenen gaan regenen en regenen niet normaal meer.

Jan k

Mensen moeten ook leven Arjan ?

Margriet

Je zit in Afrika hè, dat is geen Europa ?
Het ziet er toch wel erg leuk uit ! Jullie hebben zelfs een kleding kast !
Hoop dat het lekker slaapt, en dat je jezelf kan wassen !
Gien zat in Thailand in de jungle en had alleen een emmer water boven haar hoofd om te douchen .?
Veel plezier.?