zuidafrika2018.reismee.nl

Knysna heads

Knysna heads

Vanochtend de Knysna heads aangedaan wat een bijzondere ervaring was dat zeg, we moesten eerst helemaal naar de top echt op hele smalle wegen en daarna weer helemaal naar beneden naar de stranden. We hebben prachtige foto's gemaakt het weer zat ook mee wat een mooie blauwe lucht en dan die prachtige zee erbij ongelooflijk wat een mooi en divers land is dit. We zijn toen naar the waterfront in Knysna gereden ook erg leuk wel erg toeristisch opgezet met winkeltjes aan de haven en heel veel restaurantjes. We zijn er heerlijk aan het water op een terrasje gaan zitten en lekker wat gedronken. Ook in het plaatsje Knysna zelf geweest hebben een lange straat met winkeltjes en een mall waar allemaal verschillende winkels zijn. We hebben tijdens de lunch een tip gekregen van een leuke serveerster die Afrikaans sprak om naar een boekenwinkel te gaan, we hadden namelijk gelijk onze kans waargenomen om haar te vragen dat we op zoek zijn naar kinderboeken die in het Afrikaans beschreven zijn. Dat was een gouden tip we hebben ze gevonden voor Quinn en Evi. Conclusie we hebben een heerlijke dag gehad en nog even afgesloten met relaxen aan het zwembad. Morgen gaan we richting Oudshoorn en dan moeten we ongeveer 2 uur rijden, dus voor ons een kort ritje.

Jeannette en Henri

Leuk verhaal en belevenissen. Prachtige foto’s ??