zuidafrika2018.reismee.nl

Laatste dag in Kaapstad

Laatste dag in Kaapstad.

Vroeg uit de veren om op tijd bij de Tafelberg te zijn. wij zijn om 07:30 uur weggereden en toen we daar aankwamen hadden meerdere mensen het zelfde idee. De dag ervoor stond er een wachtrij van minimaal 2 uur, dat wilde wij voorkomen. 08:20 uur waren wij boven, de eerste lift gaat om 08:00 uur. Wat een prachtig uitzicht en wat een geluk dat het zo helder was. We hebben een stuk gelopen zijn zelf nog in een kloof geweest prachtig was het. We hebben een lekker bakkie genomen en van het prachtige uitzicht genoten.Na veel foto's met een voldaan gevoel naar beneden gegaan met de gondel dat gaat trouwens super snel. We zijn lekker op ons gemakje naar de mooie kust gereden en twee bedjes genomen en onze laatste middag in Kaapstad heerlijk relaxt afgesloten. Tussendoor nog de boulevard opgelopen en een heerlijke lunch genomen. Helaas aan al het moois komt een eind we gaan de koffers inpakken. We kunnen op een avontuurlijke en prachtige vakantie terugkijken. Het was in een woord geweldig, wat een divers land.

Jan en Ingrid

Arjan en Heleen bedankt dat we weer mochten meegenieten van jullie mooie reis en prachtige foto’s. Wij zijn zeer benieuwd naar het fotoboek die jullie gaan maken. Veilige vlucht naar huis en tot gauw.

pieter ouwendijk

Schitterende vakantie ,
Ik heb jullie hele reis meegemaakt en wat een reis was het.Volgens mij was het mooier en beslist interessanter dan voorgaande jaren.maak een goede thuisreis,rust uit en blij je weer hier terug te zien. gr. Pieter