zuidafrika2018.reismee.nl

Stelenbosch

Stellenbosch

Na een lekker ontbijt zijn wij vertrokken naar Stellenbosch, de rit zou ongeveer 4 uur duren maar je raad het al het duurde wat langer. Ze zijn hier overal met de weg bezig dus 1 rijstrook en dan moet je wachten op elkaar maar dat duurt een kleine 10 minuten per keer nou wij hebben er zeker 4 gehad vandaag. Maar goed zoals iedere keer is het rijden door de bergen fantastisch. Wij zijn vriendelijk ontvangen bij Batavia boutique en na het inchecken zijn we heerlijk gaan lunchen bij het wijnhuis, heerlijke lunch hadden we en daarna op pad gegaan om Stellenbosch te verkennen. Verrassend gezellig en gezellig druk overal. We hadden een tip gekregen om bij fatbutcher te aan eten, wij zijn er gelijk naar toe gelopen en gereserveerd voor vanavond. Ook nog even bij oom Samie se winkel zie foto langs gegaan daar moet je geweest zijn zeggen ze allemaal en het was erg leuk je kan het niet bedenken of ze hebben het er. We hebben gelijk nog een leuk Sinterklaas cadeau gekocht en heerlijke amarula toffees voor de lekkerbekken thuis. S' avonds erg leuk ontvangen om te eten, kwamen met een vlees plateau met alle vleessoorten die je kan bestellen. Toen die ober weg ging om ons een keuze te laten maken kwam Arjan tot de conclusie dat hij geen extra geld in zijn portemonee had gedaan haha handig in een chique restaurant. We hebben een heerlijke fles wijn besteld en een fles water en toen is hij snel naar het hotel terug gegaan. We hebben de keuze gemaakt van welk vlees en hoeveelheid in gewicht opgegeven. Het vlees was fantastische was een goude tip van de Fam. van Leeuwen. Morgen vertrekken wij naar onze laatste bestemming Kaapstad.

Margriet

Even iets anders...... gefeliciteerd met jullie dochter .??