zuidafrika2018.reismee.nl

Kaapstad 3

Kaapstad 3

Vanochtend lekker ontbeten en alles op ons gemaakte gedaan, werden om 09.15 door de taxi opgehaald. Om 10.00 uur zijn we aan de fietstour begonnen en het zou 3 uur duren maar het werd wat langer was een Nederlandse gids deed het erg leuk. Fietsen hier is niet zo als in Nederland ze hebben heel weinig fietspaden dus we hebben veel op de stoep gefiets en dat is echt goed opletten want de mensen fietsen hier bijna niet. En op de weg is het helemaal op passen want het verkeer is behoorlijk chaotisch hier. We hebben alle bezienswaardigheden gezien en een top ochtend gehad. We hebben gezellig met de gids bij een lokale koffiezaak en lekker bakkie genomen. Daar werden de koffiebonen ook gebrand erg leuk om te zien en ook echt een lokaal gebeuren. De fietsen werden binnen achter hekken gezet alles kan hier ook.Zijn nog even snel lekkere dingen gaan halen voor in het vliegtuig. De gids adviseerde om morgen heel vroeg de Tafelberg op te gaan want gisteren was die dicht vanwege de harde wind dus het was vandaag een gekkenhuis daar. We gaan morgen om 08.00 uur de berg maar op dan. We hebben vanmiddag nog even heerlijk een uurtje liggen relaxen bij het zwembad. Vanavond voor de laatste maaltijd gehad was weer heerlijk het was voor het eerst een zwoele avond dus we hebben heerlijk aan de haven gegeten met een prachtig uitzicht op de Tafelberg.

Jeannette en henri

Zo is het maar net, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Maar uit jullie reisverhalen te lezen hebben jullie het super naar jullie zijn gehad. Goeie terugreis. ??

Margriet

Heel erg benieuwd naar de foto's, hoop dat jullie nog op de Tafelberg zijn geweest.
Een goede reis terug. ?