zuidafrika2018.reismee.nl

Footprint lodge Addo np

Addo NP

Zo we zijn aangekomen in Addo Footprint lodge. Leuk klein schalig.

Was een lange reis van ongeveer 8 uur met tanken en lunch erbij.

Zuid Afrika is goed bezig met het infrastructuur maar gaat nog wel ff duren. Als je ze bezig ziet de mannen van de wegenbouw krijg je van mij 5 euro. Ze staan te hangen of liggen in het gras te slapen. Bij ieder dorpje wat je tegen komt zijn dorpels gelegd en die zijn me hoog, kan je niet harder als 25 overheen. Wij zijn er 984 tegen gekomen daarom heeft het zo lang geduurd.

Na dat we ingecheckt hadden zijn we nog even vlug Addo National Park ingegaan om te kijken of er daadwerkelijk de olifanten hier te vinden zijn en ja hoor  wij hebben er genoeg gezien van groot tot klein.

Leeuwen ook al gezien maar helaas deze keer geen foto stonden te veel auto's voor.

De buffel ook al gezien, helaas geen luipaard.

Morgen ochtend vroeg uit de veren om nogmaals naar het olifanten park te gaan maar nu heel vroeg,grote kans om de leeuwen en luipaard te aanschouwen. Rest nemen we op de koop toe.