zuidafrika2018.reismee.nl

Knysna

Knysna,

Vandaag om 08:15 vertrokken richting Knysna. Lekker her eerste stuk over de snelweg gereden,dat schiet tenminste op. Na 2 uur ongeveer bij de Suspension bridge aangekomen.was al aardig druk konden de auto al niet meer parkeren op de parkeerplaats, dan maar langs de weg. Het was bewolkt dat was niet goed voor de foto's helaas. Het was een aardig trail naar boven. Deze keer liepen de chinezen ons niet in de weg maar de Duitsers. Onderweg nog wat foto 's geschoten toen we bij de bridge aankwamen viel de drukte wel mee. Hebben nog een paar foto's geschoten en daarna weer rustig terug naar de auto. De rij was flink toegenomen.

Nog een uurtje te gaan naar Knysna Cunninghams Island House.(B&B)

Lekker knus en een vriendelijk welkom van de eigenaar. Man stelde je gelijk op je gemak en bracht ons naar de mooie kamer op de begane grond. We hebben nog een uurtje bij het zwembad gelegen maar het werd steeds bewolkter. We zijn lekker gaan wandelen we zaten op een eiland dus die hebben we helemaal rond gelopen. Ongeloofelijk wat een huizen ze hier hebben de een nog mooier dan de ander. Dit is echt eiland waar de welgestelde wonen. We zijn Knysna ingegaan om te dineren, hadden een super leuk en lekker restaurant gevonden, hadden geluk je moest eigenlijk reserveren maar de tafel was voor 20.00 uur gereserveerd en wij waren er 18.45 uur dus mochten er plaats nemen, zeer vriendelijke mensen. We hebben bobotie als voorgerecht genomen was echt super lekker. Alles was heerlijk dus we hebben maar gelijk voor morgenavond gereserveerd. Het is maar een kleine 10 minuten rijden vanaf het eiland. Al met al weer een geslaagde dag gehad, en morgen weer een leuke dag tegemoet. We gaan naar de Knysna heads en op pad voor de kleinkinderen om een leuk dierenboekje met de Afrikaanse taal aan te schaffen. Knysna is een erg leuk plaatsje met leuke winkeltjes.

Jeannette en Henri

?leuk verhaal en mooi dat jullie zo genieten. ?

Margriet

Fijn dat jullie het zo geweldig hebben. Succes met zoeken naar cadeautjes voor Quinn en Evi.......( Het zal wel niet bij een boekje blijven ???) Fijne dag samen.?